Pencarian Bloglist oleh SEO Guru- Hasrul Hassan Sempena Ramadhan!

Friday, May 27, 2016


bloglist ramadhan

Pencarian Bloglist oleh Guru SEO Hasrul Hassan |  Untuk menjadi seorang blogger yang baik,  selain teknik SEO yang berkesan, networking juga adalah sangat penting bagi meningkatkan trafik pengunjung ke blog anda. Mahu tidak mahu trafik adalah salah satu pengukur kepada kejayaan blog anda. Setuju tak? Maka hari ini, marilah rakan blogger sekalian kita sertai segmen oleh blogger famous Hasrul Hassan.
Kenapa aku dan korang kena sertai segment ini?

  • Dengan kefamousan blog Hasrul Hassan yang tak dapat disangkal lagi, of course lah kalau kita berjaya diletakkan sebagai bloglist, ia mampu menjana lebih trafik ke blog kita! This is awesome! 
  • Seperti dalam entri aku sebelum ini, aku ada nyatakan yang blogger HasrulHassan ini adalah salah satu idola blogger aku, so kalau berjaya terpilih, terharu sangat! satu kejayaan besar bagi aku. at least idola aku sedar akan kewujudan aku. hikhikhik
  •  Kagum dengan ilmu blogging dan SEO beliau! Aku yakin mesti semua blogger pun ada pasang impian nak "terer" macam tu jugak. 

Actually banyak lagi sebab untuk aku dan kau wajib join segmen ni. Jom join. Klik gambar kat atas untuk baca syarat nak join ye.

Btw, jangan lupa baca artikel ini kalau nak jana pendapatan secara online [Klik untuk baca]
Thank You For Reading This Post ! Komen lah sikit =)

You Might Also Like

4 comments

  1. yaya dah join..hihihi...done follow sini jugak ;)

    http://www.yayacendana.com/2016/06/bloglist-ramadan-1437h-oleh-hasrul.html

    ReplyDelete